Atenció Ciutadana
MISSIÓ
Els serveis d’Atenció Ciutadana tenen l’objectiu de satisfer les demandes d’informació sobre el municipi, solucionar els tràmits municipals i atendre les queixes i els suggeriments sobre els serveis municipals i/o el funcionament de Camarles i els Lligallos.
COMPROMISOS DE QUALITAT
Es garanteix un servei d’accés fàcil, solucions àgils i eficaces amb un tracte professional.
DADES CONTACTE
Adreça: Carrer Vint, 20, 43894 Camarles
Telèfon: 977 47 00 07
Correu electrònic: ajuntament@camarles.cat
Web: www.camarles.cat
Atenció al públic:
– Telemàtic: tot l’any
– Telefònic: De dilluns a divendres de 8.00 a 14.00 h.
– Presencial: De dilluns a divendres de 9.00 a 13.30 h.
Com arribar:
– Consultar: https://camarles.cat/el-municipi-equipaments/
– Coordenades GPS: 40.771841407663615, 0.6710007288351881
CANALS DE PARTICIPACIÓ, QUEIXES, RECLAMACIONS I SUGGERIMENTS
Participació i col·laboració ciutadana
Procediment: Enquestes anuals a usuaris dels serveis presencials
Canals:
– Presencial: Ajuntament de Camarles
– Telefònic: 977 47 00 07
Queixes, reclamacions i suggeriment
Procediment:
1. Presentació de la petició i registre d’entrada per al seu seguiment.
2. Derivació de la petició a l’òrgan responsable de la seva resolució.
3. Resolució de la petició per part de l’òrgan responsable.
4. Resposta en el cas de que s’hagi demanat.
Canals:
– Telemàtic: https://camarles.cat/tramits-i-seu-electronica/
– Telefònic: 977 47 00 07
– Presencial: Ajuntament de Camarles
Temps de resposta
Termini mitjà de resposta: 30 dies
SERVEIS
Donar resposta a les necessitats dels ciutadans en matèria d’informació i tramitació mitjançant els diferents canals, així com la gestió de les incidències i reclamacions:
Informació i tramitació per a la ciutadania.
Atenció a consultes, reclamacions i incidències de la ciutadania.