Cementiri Municipal
MISSIÓ
L’Ajuntament de Camarles està format per un equip humà disposat a atendre i solucionar les demandes del conjunt de la ciutadania. Persones al servei de les persones, amb la voluntat de facilitar al màxim els imprescindibles tràmits.
La nostra feina consisteix a acompanyar les families i donar-los servei per facilitar al màxim el procés funerari i agilitzar els tràmits que se’n derivin amb un tracte eficient i respectuós.
COMPROMISOS DE QUALITAT
Mantenir el recinte net. Treure els rams, corones i flors seques dels nínxols un cop per setmana, en funció del temps.
Tenir cura de les zones de jardí, aplicar els tractaments necessaris amb criteris ecològics i renovar les flors dels espais comuns.
Concedir i/o autoritzar els títols de dret funenari en un termini no superior a tres mesos de s de la data de sol·licitud, si es compleixen els requisits.
Fer els canvis de titularitat en un termini no superior a tres mesos des de la data de sol·licitud, si es compleixen els requisits.
Expedir duplicats en un termini de tres mesoso des de la sol·Licitud, si es compleixen els requisits.
Traslladar restes dins el mateix cementiri en un termini no superior a deus dies des de la data de sol·licitud, si es compleixen els requisits, a excepció del període comprès entre els mesos de juliol i setembre, en què els Serveis Territorials de Salut de la Generalitat de Catalunya no autoritzen trasllats de restes.
Traslladar restes a un altre cementiri en un termini no superior a un mes des de la data de sol·licitud, si es compleixen els requisits, a excepció del període comprès entre els mesos de juliol i setembre, en què els Serveis Territorials de Salut de la Generalitat de Catalunya no autoritzen trasllats de restes.
Autoritzar la col·locació de l’apides i inscripcions de laterals en un termini no superior a 10 dies des de la data de sol·licitud.
Construir nous nínxols
Atendre amb diligència i sensibilitat els familiars.
Contestar les queixes i suggeriments en un termini no superior a 1 mes.