SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A ENTITATS I ASSOCIACIONS 2024

Sol·licitud de Subvencions

Subvenció a associacions i entitats – Sol·licitud –

Les associacions i entitats sense ànim de lucre inscrites al Registre Municipal d’Associacions i Entitats de l’Ajuntament de Camarles poden sol·licitar subvencions econòmiques per cobrir una part de la despesa dels projectes o activitats que organitzen.

La sol·licitud es pot fer telemàtica o presencial
El termini per presentar-la és del 18 d’octubre al 18 de novembre de 2024.

Qui pot sol·licitar-ho:

L’Associació o entitat que reuneixi les següents condicions:
a) No tingui afany de lucre.
b) Estigui legalment constituïda i actualitzada al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya o al registre estatal del qual depengui.
c) Estigui inscrita al Registre Municipal d’Associacions.

No poden sol·licitar les subvencions les entitats o associacions que no respectin l’actual marc democràtic com la Declaració Universal dels Drets Humans i altres de naturalesa similar o bé que practiquin actuacions xenòfobes, racistes, homòfobes, misògines o discriminin per raons de gènere.

Cal aportar:

Instància de sol·licitud de subvenció 2024. Descarregar Sol·licitud
Acta de l’Assemblea General amb data anterior a la sol·licitud de la subvenció. S’hi han d’aprovar els comptes de l’any anterior amb el detall dels comptes aprovats.
Còpia del DNI del representant legal que signa la sol·licitud.
Còpia del número d’identificació fiscal de l’entitat peticionària.

Les entitats que treballen en contacte habitual amb menors d’edat, han de presentar els certificats negatius del Registre Central de Delinqüents Sexuals de tots els professionals i voluntaris.

En cas que la documentació presentada sigui incorrecta o incompleta, es requerirà a l’entitat beneficiària que, en el termini de deu dies hàbils a partir de l’endemà a la notificació, procedeixi a la seva rectificació o a les esmenes necessàries, amb la indicació que, si no ho fa així, s’entendrà que desistida la sol·licitud.

Les persones sol·licitants estan obligades que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament per tal de comprovar-ne la veracitat.

Canals de tramitació:

Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de:
1r Prémer el botó groc de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla.
2n Connectareu amb la seu electrònica.
3r Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó blau que hi ha baix – Iniciar petició-
4t Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d’identificació-
5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l’idCAT mòbil (informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc.
6è Empleneu el formulari d’instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l’apartat -Cal aportar-

Presencialment

Entregar tota la documentació sol·licitada a:
Ajuntament de Camarles. Carrer Vint, 20 – 43894 Camarles – Tarragona
Telèfon: 977470007
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 13:30h.

caCA