L’AJUNTAMENT DE CAMARLES IMPLANTA UN NOU SERVEI DE COMUNICACIÓ D’INCIDÈNCIES A TRAVÉS DE L’APP MÒBIL

Gràcies a aquesta iniciativa, els veïns del municipi poden beneficiar-se dels avantatges que ofereix Línia Verde. Aquest servei serveix com a canal directe de comunicació dels desperfectes que es detectin en l’equipament urbà del municipi.

Durant aquest mes de maig, l’Ajuntament de Camarles s’uneix als més de 500 municipis que en l’àmbit nacional disposen del servei Línia Verde. A través d’aquest canal de comunicació directa, els veïns poden posar en coneixement del Consistori aquells desperfectes que detectin a Camarles i Lligallos. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l’Ajuntament pretén conèixer les necessitats del municipi i així, poder donar solució a les qüestions comunicades.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l’APP Línia Verda. Per això, l’usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només has de clicar sobre el botó “Nova Incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix en pantalla. L’usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes en què s’ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre aquesta. Ja només queda pitjar el botó d’enviar. Un cop enviada, personal de l’Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d’aquest moment, s’inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l’estat d’aquesta.

A través de Línia Verde, l’usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l’opció de “Fes la teva consulta”. En un termini màxim de 24 hores tindrà resposta per part d’un equip d’experts en la matèria de forma completament gratuïta.

Al servei Línia Verde també es pot accedir a través del domini www.liniaverdacamarles.cat. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l’usuari disposa d’un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi etc …).

Línia Verde també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902.193.768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores (cost de la trucada 0,07 € / min).

Una altra de les possibilitats que ofereix aquesta eina és l’enviament de comunicacions informatives per part de l’Ajuntament als ciutadans que així ho desitgin. D’aquesta manera, a més d’implantar un canal per resoldre incidències de manteniment al municipi també podem fer arribar la informació de servei públic que es consideri oportuna com el tall de trànsit d’un carrer, l’horari de determinats espectacles municipals, o el tall d’aigua o llum que es pugui produir en qualsevol punt. També poden consultar els principals punts d’interès que es localitzin al municipi i informació rellevant sobre el mateix.

L’Ajuntament de Camarles anima els veïns de la seva localitat a utilitzar el servei Línia Verde. A través de la implantació d’aquest servei i gràcies a una important participació ciutadana, pretén aconseguir un municipi que compleixi amb les expectatives de benestar social dels seus veïns.

caCA