Un total de catorze ens turístics públics i privats de les Terres de l’Ebre promocionaran un any més els seus atractius de manera conjunta i coordinada en fires nacionals, estatals i internacionals que se celebrin aquest any 2018. Així ho estableix el 15è conveni Corner, l’acord anual signat aquest dimarts a Gandesa per aquests ens i per la Diputació de Tarragona. El president del Patronat de Turisme de la institució, Martí Carnicer, ha assistit a la signatura del conveni juntament amb els representants dels ajuntaments i de les entitats signants. L’acte s’ha dut a terme a la seu del Patronat Municipal de Turisme.
Les accions a desenvolupar en el conveni corner compten amb un pressupost compartit de manera proporcional entre tots els participants. En virtut de l’acord, els signants participaran a les fires WTM (Londres, Regne Unit), Navartur (Pamplona), B-Travel (Barcelona) i a Fitur (Madrid), certamen aquest darrer ja realitzat. Així mateix, el conveni preveu desenvolupar una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de les Terres de l’Ebre per difondre els recursos i productes turístics més destacats del territori i els atractius dels municipis que s’adhereixen a l’acció.Enguany han rubricat el conveni l’Ajuntament d’Alcanar, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre, l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, l’Ajuntament de l’Ampolla, l’Ajuntament d’Amposta, l’Ajuntament d’Ascó, l’Ajuntament de Camarles, Jesús Activitats i Serveis SL, el Consell Comarcal del Montsià, l’Ajuntament de Deltebre, el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, l’Ajuntament de Sant Carles de la Ràpita, el Consell Comarcal de la Terra Alta, i l’Ajuntament de Tortosa.